Skip to content

Cantitativ…diferentiat …alege!

27/04/2011

 Nu am stat niciodata sa fac o balanta  intre felul meu de a iubi pe unul ,pe altul si nici nu imi fac un plan din asa ceva.Fiecare cred eu, are parte de doza meritata sau potrivita.Poate  intr-adevar pe unii iubesc poate mai putin decat ar trebui si pe cine nu merita mai mult…asa cum mi-ai spus tu.

La momentul respectiv starea de spirit , emotiile, sentimentele si ce altele mai intra in meniu, pluseaza cantitatea necesara pe care o pot duce la momentul acela si cred eu totul este si in functie de imprejurarile fiecarei povesti in parte.

Nu am dorit vreodata sa fac o diferenta si daca ai avut norocul sa stii de tot ce se intampla in viata mea ( si ai fi stiut mai multe daca…) asta nu inseamna ca ar trebui sa te simti mai neglijat sau mai putin iubit decat …oricine altcineva.

Da! Recunosc ca sindromul  de care tocmai ma vindec a fost ceva mai aparte, desi sincer…nu ar fi trebuit sa fie si ca mai persista unele crampe dar, sunt sigura ca trec si ca daca tu ai ramas alaturi si afli mai direct sau mai indirect nu cred ca ar trebui sa mai spui ce ai spus.In comparatie cu tine …nimeni altcineva ( decat o singura persoana pierduta cred eu pe vecie) nu mai are parte de compania mea …fie ea si macar virtuala.In viata asta ori am atras si pastrat ceva ori am atras si apoi distrus si pierdut pe veci.

Daca doare uneori sfatul meu  (ma repet), nu ma mai judeca caci eu nu am facut-o , pune-te in locul meu , gandeste ca mine ( grea faza)  ….in viata asta am invatat eu, ca daca vrei sa pastrezi pe cineva trebuie sa faci multe compromisuri.

7 comentarii
  1. atata timp cat suntem unici mi se para ca si iubirea e unica pentru fiecare persoana in parte

    • Totul este unic pe lume…nimic nu este identic.Ai dreptate!

  2. poorbuthonest permalink

    Eu cred ca e ceva omenesc sa nu iubesti doi oameni la fel. Nimeni nu poate face asta. Nu ai cum sa iubesti doi oameni cu aceeasi intensitate, facand abstractie de familie.

    O seara frumoasa iti doresc 🙂

    • Da, intotdeauna exista un prag care face diferenta asa cum si noi suntem destul de diferiti.

  3. ufff! in randurile tale ma regasesc surprinzator…
    nu-mi pot explica de ce ii iubesc pe toti si de ce ii iubesc mai mult pe cei care nu merita si mai putin pe cei care, in mod normal merita mai mult…
    acestor taine nu pot gasi un raspuns rational, asa ca imi las sentimentele sa decida… desi nu fac mereu ca ele, macar sunt impacata ca fac ceea ce simt…
    te pup si te imbratisez cu drag!:*

    • iarta-ma ca m-am grabit si am scris „alte cuvinte” 😀 :*

      • Eu nu caut un raspuns in dilema asta ci doar am raspuns cuiva caruia i s-a parut anormal.Si mie mi se pare anormal dar m-am conformat de multa vreme.

Lasă un răspuns

