Skip to content

..?!.ce-ti doresc eu …

30/03/2011

Am sa ma rog in orice dimineata

aroma de cafea sa-ti aminteasca iar

ca am trecut si eu prin a ta viata

dorind sa ma iubesti …dar in zadar.

Am sa ma rog in orisice secunda

doar cand privesti pe geam  sa-ti amintesti,

ca toate ce prin fata-ti se preumbla

nu vor fi niciodata ce-ti doresti.

Am sa ma rog in fiecare seara

dorintei trupului sa ii fii rob

focul launtric sa te infioare

far` a gasi refugiul salvator.

Am sa ma rog in fiecare zi

chiar daca eu sunt cea care-a plecat

sa cauti si sa nu gasesti vreodat`

femeia sa te poata multumi.

From → Despre tine, Poezie

8 comentarii
  1. ruga sau blestem? 🙂

    • Si una si cealalta!

  2. suna un pic rautacios a razbunare finalul,dar unii chiar merita 😉

    • Suna foarte rautacios dar fiecare dintre noi are si o latura de genul asta,nu?!

  3. :(((( vaaaai!
    cum de m-ai innimerit chiar acum? 😆 😦 adik… versurile tale mi se potrivesc de minune in perioada in care sunt eu acum, nu stiu, dar cam asa ma simt…
    hugs! >:D<

    • Multumesc dragutza….asta-s eu ..azi

  4. Sienna permalink

    „Am sa ma rog in fiecare zi

    chiar daca eu sunt cea care-a plecat

    sa cauti si sa nu gasesti vreodat`

    femeia sa te poata multumi.”-cu bucata asta plec in buzunar de la tine;superb
    o seara buna tinkerbell !:*

    • Multumesc Sienna….

Lasă un răspuns

