Skip to content

Ma-ntreb

16/03/2011

Am lasat timpul sa treaca….

am lasat primavara sa vina…..

am tacut si am asteptat cuminte….

nimic nou insa….

Am stat si am analizat…

am gandit si am tras concluzii singura..

daca sunt sau nu pripite…nu stiu!

Am ajuns sa ma-ntreb daca ai intrat si ai citit..

daca  una dintre toate astea te-au facut sa crezi ceva nelalocul sau …

daca am spus iar ceva ce ar fi putut sa nu fie la locul sau…

ma-ntreb in fiecare zi cat o sa dureze de data asta..

sau daca vei mai reveni vreodata.

Ma-ntreb daca unul din gesturile mele …

sau cuvintele spuse te-au facut sa pleci…

sau oare ce anume?!

Ma-ntreb daca vei mai reveni vreodata

sa-mi raspunzi la intrebari

sa ma linistesti….

Priveste-o pe Medeea si spune-mi ca tie nu ti-e dor

cred ca am nevoie sa stiu ceva de tine

ma-ntreb daca tu esti linstit….

eu ma-ntreb in fiecare zi ce faci in fiecare clipa

ma-ntreb in fiecare clipa de ce .

Iarta-ma te rog…un moment de slabiciune.

Comentariile sunt închise.

