Skip to content

E Martie..

04/03/2011

Este luna martie, luna care se spune ca este a femeilor…sau cel putin asa ar trebui sa fie…. chiar, daca stim ca exista si barbati, care nu doresc sa isi aduca aminte de aceste zile.

O parte se fac ca ” ploua” si in loc sa spuna ,,La multi ani iubita, mama, sora bunica”, spun ,,am uitat, am avut atata de lucru incat am uitat sa iti cumpar un martisor sau un buchet de ghiocei”. Nici o femeie in aceste zile nu se asteapta sa ii fie adusa luna de pe cer. Se asteapta la un mic gest din partea barbatului.

Un gest care inseamna mai mult decat isi dau seama barbatii.

Acumaaa…deh .. fiecare percepe diferit cuvantul ” gest”..” intentie”…in fine!

Ar trebui sa fie luna in care femeie sa fie apreciata ( desi asta ar trebui facut zilnic) pentru ceea ce este si ce face.

Astazi am asisitat la serbarea de 8 Martie de la grupa mica..a mea printesa bineanteles.Poate serbarea care ajunge la suflet intotdeauna .Abia astazi am realizat ca este luna  femeii….trist dar adevarat!

From → Cotidian, Despre mine

2 comentarii
  1. woooof! din toate lucrurile pe care le-am citit eu pe aici, imi dau seama ca esti un suflet atat de dulce si frumos!
    te imbratisez cu drag! :*

    • Multumesc draguta !

Lasă un răspuns

