Skip to content

Martie

01/03/2011

Uite-te pe geam si vei vedea un soare
Poti chiar sa iesi la o plimbare
Visezi deja la o vacanta la mare?
Nu te gandi asa departe, este doar PRIMAVARA!

 

Imi amintesc ca atunci cand eram copil imi facea o mare placere sa dau tuturor cate un martisor …mai ales colegilor.

Mi-a ramas naravul in suflet .

Astazi…am ramas uimita cand am mers la camin dupa printesa si bucuroasa mi-a aratat ca a primit martisoare.Prima mea reactie a fost :deja???!!! „

Urmatorul martisor face parte din tezaurul propriu si este din suflet pentru voi.

E Martie si nu as vrea
sa treaca in nestire ,
am pus pe-o creanga… undeva ..
cauta doua fire
Sunt simbolul ca a venit
o noua primavara
e timpul sa ne amintim
ca timpul tace,zboara
E martisorul ce-ti trimit
…o poza virtuala
dar din suflet eu iti doresc
O calda primavara!

From → Cotidian, Poezie

10 comentarii
  1. Înduioşător gest, pentru care îţi mulţumesc, cu atât mai mult cu cât, aici în Suedia ducem lipsă de astfel de simboluri ale primăverii.
    Iar povestea despre crearea femeii e frumoasă şi ea. Aş citi cu plăcere şi alte istorii de acelşi gen, fie că sunt culese din folclor, fie că sunt izvodite din propria ta imaginaţie. Cu drag

    • Multumesc de vizita!

  2. foarte frumos!!
    sa ai O Primavara Minunata!! >:D<

    • si tu la fel dragutza!

  3. un suflet insorit si o primavara neasteptata, cu multe bucurii!

    • La fel si tie! Merci

  4. Ce frumoase sunt poezioarele ;;)

    • Mersic de vizita si comm.

  5. Sienna permalink

    Sa ai o primavara cat mai placuta si daca vremea nu se imbuneaza, macar in suflet sa fie cald(unde sunt sigura ca este in permantenta..) 🙂

    • Multumesc draga mea!

Lasă un răspuns

