Skip to content

Amintiri de Dragobete

24/02/2011

Apoi daca am scris blog de Valentine`s day, de ce sa nu scriu si de Dragobetele romanesc.Poate oboseala de peste zi si poate oboseala psihica m-a adus in pragul amintirilor.

Acum doi ani  intalneam pe un site aiurea un suflet de om plecat dintre noi si aruncat in mijlocul luptei altor popoare.I-am tinut de urat ( daca pot spune asa ) seri la rand povestindu-i asa cum ma pricep eu despre noi cei din tara , despre familia mea si cate altele Domnul mai stie.Am palavragit ori in sir de cate ori reteaua ii permitea pana la ziua intoarcerii sale in tara.

Apoi ..a disparut aproximativ un an,timp in care am mai expediat cate un mail provocand omul sa raspunda.Din mail-uri diverse ..rare ce-i drept…mai aflam vesti despre sufletul care si-a regasit linistea caminului si a tarii sale ( cumva).Anul trecut …a reaparut dar prezent in lupta tarii noastre ..cu noi .

Nu am mai avut luxul de a palavragi deseori si de durata.Dar ce e mult uneori strica si ce este mai moderat are un gust aparte.Ma bucur deseori cand imi amintesc despre ce discutam.Mi-a fost sprijin moral atunci cand ma coplesea depresia , sau nu gaseam raspunsuri….a fost acolo cand am dorit sa invat ceva …despre ceva anume….nu a cerut nimic niciodata si a inteles intotdeauna fara prea multe detalii sau explicatii.

Nu spun ca este un om perfect..nimeni nu este.

De ce totusi la trecut? Pentru ca ..iar a disparut si azi pot spune ca …imi lipseste prezenta ta aici…virtual vorbind…imi lipseste sfatul tau si spijinul moral nu-l mai am.Poate nu m-am maturizat destul de bine sau poate m-am obisnuit cu tine mereu prin preajma.Mi-e dor de tine..

Sper din suflet ca atunci cand va rasari soarele pe strada mea si voi avea sansa sa incep constructia aceea la care tot visez si voi planui unde sa pun acel tei…sper din suflet ca tu sa fi revenit ca sa-ti pot povesti si sa pot impartasi cu tine despre teiul meu din iarba-nalta.

5 comentarii
  1. Sienna :

    Sunt atat de fericita ca m-am intors sa iti ‘ascult’ cuvintele. Mi-era dor. Chiar daca dintr-o ‘Spiridusa’ am devenit o’ Sienna’, pot spune ca am ramas agatata de blogul tau. Ar trebui sa te bucuri ca exista o asa persoana, fie ca dispare o vreme din peisaj, dar care se intoarce la tine.Si are pentru ce sa se intoarca :)

    Nu-ti imaginezi tu cat ma bucur eu ca ai revenit ..tinand cont cat de subit ai disparut!!

  2. Sienna permalink

    Sunt atat de fericita ca m-am intors sa iti ‘ascult’ cuvintele. Mi-era dor. Chiar daca dintr-o ‘Spiridusa’ am devenit o’ Sienna’, pot spune ca am ramas agatata de blogul tau. Ar trebui sa te bucuri ca exista o asa persoana, fie ca dispare o vreme din peisaj, dar care se intoarce la tine.Si are pentru ce sa se intoarca 🙂

  3. Intotdeauna e bine sa ai un suflet care sa te asculte si sa te inteleaga

  4. oamenii speciali ne raman mereu in suflet si ii vrem alaturi de noi 🙂

  5. Speranţe şi vise la vreme de iubire…
    Să-ţi meargă aşa cum îţi doreşti!

Lasă un răspuns

