Skip to content

Buna dimi!

06/02/2011

Am revenit dupa o mica absenta din motive tehnice.Am trecut pe la Redsky2010 si mi-am innebunit papilele gustative ,am imbratisat-o pe Ellena sa-i tina de cald pana revine, am cautat motive noi la Mada dar…nu e momentul , m-am intristat putin la Mazgalica…of viata…, m-a surprins putin Maria ….deci ….mi-a fost dor de voi oameni buni!

Vremea da semne de primavara la noi , sper sa si vina ( desi e cam devreme), mai am cateva zile si mai imbatranesc cu un an ….nu vreau sa mai devin atat de inteleapta …alta poveste pentru o alta zi.

Iar m-am comportat copilareste si-mi doresc sa fie ultima data.

Ok! Sunt om ….recidivez des.

8 comentarii
  1. Maria :

    La multi ani Tinkerbell >:D<

    Multumesc Maria!

  2. me :

    >:D<
    Să auzim numai bine :)

    Sa dea Domnul! >:D<

  3. >:D<
    Să auzim numai bine 🙂

  4. oooo, multumesc mult pentru imbratisare, o mai pastrez putin :* pana revin >:D<
    La multi ani, scumpa! :*

    • Multumesc dragutza!

  5. La multi ani Tinkerbell >:D<

  6. bine ai revenit!
    la multi ani si multa fericire asa cum o vrei tu!
    toti recidivam si suportam consecintele.cum spuneai,suntem oameni!
    o duminica frumoasa :*

    • Multumesc din suflet!
      O duminica minunata si tie.

Lasă un răspuns

