Skip to content

Inca o lacrima

08/01/2011

 

Era tarziu aseara cand mi-a mai scapat o lacrima… din pur senin.Doar o mica amintire care s-a strecurat in mintea mea si iar m-a dus inapoi in timp.Iar m-a pus in cumpana dintre ganduri .

Nu sunt multe amintiri „mari”, nu s-au intamplat atat de multe intre noi si nici importante sau cu greutate dar …asa mici cum sunt uite ca fac ..valuri.

Am sperat ca intrand in noul an am sa te pot lasa in urma..acolo unde am decis ca este bine sa ramai.Se pare ca o parte din mine inca mai jeleste .Aiurea!

Amintirea cu pricina? un gest copilaresc…demn de mine de altfel .

Iti amintesti cand am fost trista ? am impartit lacrimile cu tine…tu ai fost prea egoist sa o faci.

Iti amintesti cand am fost vesela ? m-am bucurat precum un copil ,ti-am cuprins obrajii intre palmele mele mici si te-am sarutat .Tu ai fost prea mandru sa reactionezi astfel .

Iti amintesti cat de naturala eram? azi mi-am pierdut aura.Stii? Stelele stralucesc atunci cand sunt fericite .A mea a incetat de ceva vreme sa reactioneze astfel.Nu e palida si nici stearsa…poate prea rezervata.Mult prea rezervata.


6 comentarii
  1. krazysimonik permalink

    love sux if u ask me
    era frumoasa la un moment dat,acum sunt doar amintiri ce dor tot mai tare…
    pastreza-ti amintirile frumoase si mergi frumos in viata pt k meriti enorm d multe,o pers cu suflet ca al tau merita cu siguranta:)

    • asta incerc sa fac dar …e mai greu decat mi-am imaginat

  2. wooof! te imbratisez si te pup cu drag! :*

    • woof! iti multumesc din suflet draguta!!

    • Multumesc..oricand cu placere…un loc

Lasă un răspuns

