Skip to content

Este…micuta…frumoasa si desteapta.La multi ani…

07/01/2011

S-ar cuveni inainte de toate o poza , insa…am cativa pitici pe creier care nu sunt de acord cu postatul pozelor familiei pe net.

Este micuta …doar 3 anisori si ceva.Isteata de nu incape vorba.Frumoasa…cum spune lumea ” ca mami” si aici daca ma  mai gandesc mai intra multe calitati dar ma rezum doar la ” minunea mea Ioana”.

Un saten deschis gata suvitat de la mama natura cu o combinatie de gri-albastru al ochilor si un ten de ” ariana” ,  zici ca am nascut-o intr-o  donita de lapte de magarita . Cu un caracter demn de invidiat chiar si de mine combinand foarte bine curajul tatalui cu modestia mamei, timiditatea mea uneori cu tupeul tatalui alteori  si tot asa…o impletire de calitati .

Este doar una din cele doua minuni ale mele.Cealalta minune este de natura masculina si este opusul ei.Mai bine zis…copia mea fidela.

Sunt minunile mele, si daca mama nu-si lauda puii …cine o poate face mai bine?!

La multi ani Ioana!

La multi ani si voua celor care purtati numele de Ioana si Ioan!

From → Cotidian

6 comentarii
  1. La Multi Ani!! ❤

    • Multumesc draguta!

  2. La multi ani micii tale minuni!

    • Multumesc sufletdefluturas!

  3. sa creasca mare si sa fie o minune de fata!

    • Multumesc Maria!

Lasă un răspuns

