Skip to content

Postare de seara

27/12/2010

.Am lipsit de sarbatori din peisaj ..doar am mai citit, daca mi-a permis timpul  poate am  si adaugat cateva cuvinte potrivite sau mai putin potrivite.

Nu mi-am propus sa scriu pe blog pana in secunda de fata, nu promit ca voi finaliza cum trebuie sau ca va avea si sens…de altfel e ceva normal la mine.

Ma gandeam intr-o fugara revizie anuala in timp ce-mi pregateam copii pentru somn…a fost un an …bun…a fost ..un an!

Am dezvoltat cateva chestii noi, am mai lipit cateva  piese din puzzle-ul numit Veronik…inca nu e terminat , nici nu va fi.

A trecut Craciunul cu repeziciune, declar sincer ca nu am simtit nimic deosebit…deci un an fugar , repezit si nehotarat.Poate nu sunt cuvintele potrivite, nu-i bai!

Mai sunt cateva zile si vine revelionul.As petrece …ah! si inca cum.Nu mai avem cu cine.Trist …as petrece asa cum nu am facut-o in tinerete.As dansa toata noaptea, as bea sampanie la intalnirea secundei  60 cu 01 si mi-as zice plina de entuziasm…s-a dus inca unul!!

Mi-ar fi dor de toti in cateva secunde si as ridica un pahar pentru voi toti ….Domnul stie unde voi fi in acele clipe si cat voi fi de entuziasmata.

A mai trecut un an si vor mai trece si ceilalti ….si sper ca in anul care vine sa nu fiu ca acum: o zi pentru si a 2-a impotriva.

Sper…e doar un blog de seara..probabil melancolia …ca batranetile inca imi sunt departe.

6 comentarii
  1. Tink3rbe1 cea cu suflet de zână, iţi doresc ca noul an sa fie aşa cum il vrei şi la trecerea dintre ani voi trimite un gând bun catre tine >:D<

    • Iti multumesc din suflet .
      Un An Nou mai bun , mai plin si mai linistit si tie!!

  2. poooooi.. sa-ti spun „bine ai reveit”!! siiii biiig hug! :*

    • Multumesc draguta!! hugs

  3. Am inteles , sa traiti!!

  4. vei fi mereu zână, tinkerbell. treci şi adună praf magic pentru cei dragi şi te vei distra minunat anul care vine.

Lasă un răspuns

