Skip to content

..if you ever…

16/12/2010

N-am sa inteleg niciodata de ce mintea nu asculta intotdeauna ratiunea si striga cum vrea inima..de ce gandurile mereu alearga inspre acele amintiri sau ganduri care dor..de ce nu le evita , de ce nu le lasa sa moara..de ce…

Cum poti gandi una si actiona total diferit?!

Vreau sa te las in urma…caci nu mi s-a mai intamplat sa tin la cineva iar aceasta….dragoste….sa-mi faca atat de mult rau.

Daca cineva ma poate judeca pentru felul cum actionez si gandesc in legatura cu acest lucru atunci tu si eu suntem singurii judecatori de la aceasta masa.Desi…nu cred ca sunt singura femeie caruia i s-a intamplat si …i se intampla.Indecisa, nehotarata dar in acelasi timp …

Vin sarbatorile si desi ar fi corect sa ascult ce spui tu, se pare ca nu pot..adica eu as putea da cealalta „eu” se pare ca nu! Nu pot trece sarbatorile stiind ca atunci cand trebuie nu pot sa-ti spun Craciun Fericit, sau…un An Nou Fericit…fictiv o fac ..din suflet nu pot..nu inca.

Am spus ca uneori unele afaceri neterminate ma urmaresc..se pare ca aceasta afacere nu se poate nici termina si nici continua..nu am rezolvare... trist si singurul lucru de peste zi care ma mai invioreaza este sa-ti scriu cate ceva atunci cand te astepti mai putin…Asta sunt eu …azi…

From → Despre tine

4 comentarii
  1. Asta înseamnă că sunt una…mintea şi sufletul s-au contopit.Au ajuns la un echilibru…aparent,că-n realitate una din ele va domina…în diferite situaţii.
    Calea inimii să nu-ţi fie teamă a o lua…şi nici urmă de regret a nu avea.

    • Daca as urma calea inimii mereu…ar fi ..haos.

  2. „N-am sa inteleg niciodata de ce mintea nu asculta intotdeauna ratiunea si striga cum vrea inima..de ce gandurile mereu alearga inspre acele amintiri sau ganduri care dor..de ce nu le evita , de ce nu le lasa sa moara..de ce…”
    cand am citit asta, parca ceva nu era la locul lui… :((( in mine ma refer..
    hugs:*

    • Toti avem cate ceva nelalocul sau in noi…dar tu esti inca tanara si mai ai vreme sa mai asezi dintre ele..hugs si tie.

Lasă un răspuns

