Skip to content

…traim in 2 lumi diferite…

03/12/2010

La ora asta ascult doar…cuvintele ..mai tarziu..

A trecut si ziua de astazi…grea , lunga si uracioasa.

Am avut una din acele zile care trec greu si orice parca este facut sa  ma enerveze.Am avut o zi in care as fi vrut sa scriu macar pe foaie…dar nu mi-a permis timpul.A fost ziua in care aceasta melodie mi-a adus inevitabil aminte…de tine.

Bilantul anului…inca nu vreau sa-l fac de teama poate ca voi fi nemultumita, dezamagita…cine stie .Stiu sigur ca „afacerile neterminate” mereu imi vor reveni in minte…iar tu esti o afacere neterminata …si uite ca iar scriu despre tine.

From → Despre tine

5 comentarii
  1. grootollimmix permalink

    Happy New Year !!everyone! 🙂

  2. Lasă sufletul să vorbească cuvinte ce gura nu le poate rosti.Un bilanţ…n’are rost să faci.Fiecare an e un an pierdut…şi nu se va mai întoarce niciodată.Sunt de părere că trebuie să privim înspre înainte.Aşa se fac progresele.Înapoia noastră rămân exact cele ce sunt menite să rămână acolo.Nu le uităm.Dar nici nu le mai trăim.
    Despre el…Şi eu scriu.De fiecare dată când pun mâna pe pix şi aştern cuvinte pe foaie.Şi nu ştiu dacă va ştii asta vreodată.

    • Se duce an dupa an si cum ai spus si tu …trec si nu se repeta.

  3. „afaceri neterminate” avem cu totii..si un an care se incheie nu le face sa ramana in trecut..
    pentru ca nu tin cont de cat timp a trecut, ele raman la fel de vii.
    si totusi..se poate merge inainte.
    p.s. imi place tare mult cum scrii :*

    • Iti multumesc pentru cuvinte..intr-adevar ..mergem inainte .

Lasă un răspuns

