Skip to content

Uneori

08/11/2010

Uneori ajung si gandesc murdar… si simt ca as fi in stare, daca as putea,sa-ti joc o festa mizera dar…statutul nu-mi permite si nici educatia, ca sa nu mai spun de personalitatea mea si de mentalitate.
Uneori…sunt momente cand chiar stiu ca meriti sa ti se demonstreze ca sunt femei care nu merita si nici nu accepta gandurile tale perverse si mai ales ca nu toate suntem acea papusa gonflabila pe care ati „studiat-o” voi barbatii intr-un camin de facultate.
Uneori uit ratiunea care imi explica de ce accept asa cum esti si de ce te inteleg, acceptand tot ce imi indesi pe gat uneori, lucruri pe care stii ca nu le pot digera, astfel facandu-ti un obicei prost de a insista asupra lor stiind ca nu imi fac o reala placere.

spui ca iubesti
si-asa cum esti
astazi…te cred.
spui ca ti-e dor
si-asa cum stiu
astazi…nu minti.
spui ca ma vrei
si-asa cum vad
te perpelesti.
spui ca nu uiti
si-asa cum stiu
nici n-ai sa poti.

7 comentarii
  1. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

  2. angelique :

    Ar trebui ca acest post sa fie citit de toti aceia care nu stiu ce inseamna respectul. Imi place cum ai spuso. Ai fost chiar dulce!

    Multumesc! Am scris ce am simtit si ar trebui sa fie si citit si luat in seama insa stii tu? …se citeste si se spune ” uite si asta ce mai vrea „!!

  3. Ar trebui ca acest post sa fie citit de toti aceia care nu stiu ce inseamna respectul. Imi place cum ai spuso. Ai fost chiar dulce!

  4. ҉ellena :

    foarte frumos, cat imi place :* am cam lipsit, scuzati :)

    Multumesc draguta…nimeni nu sta lipit de blog …

  5. foarte frumos, cat imi place :* am cam lipsit, scuzati 🙂

  6. poorbuthonest permalink

    Ai dreptate…si foarte bine punctat… nu toate femeile sunt doar niste papusi gonflabile…

    o seara frumoasa 🙂

    • Multumesc !

Lasă un răspuns

