Skip to content

Renunţai…renunţi…până când?!

28/10/2010

De când te ştiu (şi e ceva vreme) când ajungi undeva, la capătul răbdării şi începi să te enervezi din cauza conjuncturii create….renunţi.
Nu voi enumera de câte ori ai facut-o …şi încă de câte ori ai gândit şi poate nu ai mai facut-o.Te-am crezut ceva mai puternic decât toată gloata bărbătească dar….m-am înşelat.Nu este decât o simplă aparenţă creată de aspectul tău fizic,eşti la fel de slab ca şi ceilalţi.O femeie rezistă dar un bărbat cade mai rapid la emoţiile psihice.
Astăzi ai renunţat şi la şansa de a mai fi prieteni…amici…a păstra o legătură ca între oameni, ţinând cont de trecut este greu de realizat, e drept.Dar dacă m-ai fi înţeles şi m-ai fi ascultat fără să te gândeşti doar la tine poate nu renunţai iar.
Astăzi ai renunţat la mine pentru a nu ştiu câta oară …şi te vei reântoarce , nu mă îndoiesc de asta , şi iar vei accepta jocul meu şi iar vei renunţa fără să te gândeşti la mine şi ca de fiecare dată fără să te gândeşti că s-ar putea să vină ziua când vei reveni iar eu nu voi mai fi aici pentru tine.
Ceea ce încerci să faci acum…testul de fidelitate faţă de ea … este greu şi nu eşti la vârsta când se testează! Tu iubeşti femeia pentru că e femeie , pentru ce reprezintă, pentru cum arată…pentru că există . E greu să încerci să renunţi la ele…îţi doresc din suflet să reuşeşti şi ţi-am spus ..aştept ziua când vei putea spune fară să mă minţi (căci de fapt te minţi pe tine însuţi)că ai ajuns la stadiul în care să admiri femeia fară a-ţi dori să o ai…fără a încerca să o atingi…doar ochiul să măngăie şi inima să tresalte..nimic mai mult.
Aş fi putut fi lângă tine şi ca suport psihic,te-ai înbărbătat şi refuzi ca de fiecare dată sprijinul meu.
Ce pot să spun…
Voi încerca să nu-ţi mai răspund deşi ştii k nu fac asta .
Voi încerca să nu mă mai gândesc deşi este teritoriul în care nu eu fac legea.
Voi încerca să te înţeleg ca de fiecare dată deşi mă întreb şi acum…tu când o vei face
Voi fi mereu aici aşa cum vei fi şi tu deşi …..

From → Despre tine

7 comentarii
  1. „Voi fi mereu aici aşa cum vei fi şi tu deşi..” dar pana cand??

    • Atata timp cat exista motivatia

  2. eh, omul slab…

    • Toti suntem slabi intr-un fel sau altul dar nu renuntam,nu?

  3. Plateste-i cu aceasi moneda:)

    • ioniboni :

      Si cand vei obosi?Unde vei mai fi?

      ioniboni :

      Plateste-i cu aceasi moneda:)

      Voi fi tot aici dar nu-i voi mai acorda atentia ,mea …despre plata…nu sunt atat de razbunatoare ..prefer sa-l fac sa inteleaga decat sa ma razbun .:)

  4. Si cand vei obosi?Unde vei mai fi?

Lasă un răspuns

