Skip to content

Eşti ceea ce gândeşti

24/10/2010

Optimismul…pozitivitatea…libertatea de a gândi mereu …
Prin viaţă trebuie să trecem încrezători, optimişti şi cu mult curaj. La prima vedere nu ştim de unde să ne încărcăm cu aceste puteri, numai că ele sunt în noi şi trebuie doar accesate.Toate şi totul ţine de subconştient.
Caracterul nostru format din obiceiuri, reflexe, tendinţe iar acestţa vin din continutul gândurilor noastre. Stresul, agitaţia, neliniştea la o examinare mai atentă nu sunt decât rezultatul unei gândiri haotice. De aceea cum suntem noi aşa este şi universul în care trăim.Gândirea pozitivă face ca mediul în care îţi exerciţi existenţa să fie poztitivă.
Am găsit undeva scris un proverb interesant :Omul seamănă un gând şi culege o acţiune
Omul seamănă o acţiune şi culege un obicei
El seamănă un obicei şi culege un caracter
Semănând un caracter el culege un destin

Se spune despre unii oameni că atrag ghinionul orice ar face. E pură întamplare? Nu! Comportamentul, gândirea negativist(a) , atrage după sine stări negative,decizii negative ..
Problema mea ar fi cam aşa …îmi doresc să pot fi o persoană pozitivă tot timpul (greu în ziua de azi) însă nu-mi reuşeşte mai tot timpul.Folosesc autosugestia atunci când simt că este foarte necesară( şi este) şi totuşi rămân caracterul care culege stările negative ale celorlalţi..involuntar dar pur şi simplu mi se lipesc de tălpi.

6 comentarii
  1. mazgalica :

    Sunt de acord cu tine: modul în care gândim stă la baza acţiunilor noastre. Unui pesimist îi va fi mereu greu să se apuce de ceva nou şi va pleca de la premisa că acel lucru e posibil să eşueze, pe când un optimsit exclude varianta eşecului sau nu vede în acesta un capăt de lume.

    Da! Si totusi eu tind sa cred ca totul tine de psihic.

  2. mazgalica permalink

    Sunt de acord cu tine: modul în care gândim stă la baza acţiunilor noastre. Unui pesimist îi va fi mereu greu să se apuce de ceva nou şi va pleca de la premisa că acel lucru e posibil să eşueze, pe când un optimsit exclude varianta eşecului sau nu vede în acesta un capăt de lume.

  3. ҉ellena :

    ciudat, dar la unele lucruri scrise de tine aici ma gandeam eu astazi :D

    🙂

  4. ciudat, dar la unele lucruri scrise de tine aici ma gandeam eu astazi 😀

  5. e firesc sa-ti sustii prietenii la greu, dar cand tot ce fac e sa arunce greul pe tine,mai lasa-i si singuri.
    cat despre optimism, am constatat ca lumea e ca o oglinda, ce arunc spre ea,imi arunca inapoi 😉

    • redsky2010 :

      e firesc sa-ti sustii prietenii la greu, dar cand tot ce fac e sa arunce greul pe tine,mai lasa-i si singuri.
      cat despre optimism, am constatat ca lumea e ca o oglinda, ce arunc spre ea,imi arunca inapoi ;)

      Sunt momente care ma depasesc si automay ii las poate singuri…chiar daca rup din mine sa-i las….cat despre lume…cred ca ai dreptate

Lasă un răspuns

