Skip to content

Cine şi ce sunt?!

11/10/2010


Întotdeauna am susţinut că nu mă pricep să-mi fac autobiografia.Voi dovedi asta în cele câteva rânduri pe care voi încerca să le scriu …despre mine.
Cine sunt?
Încerc să mă privesc intr-o oglindă sau cumva dinafara mea şi mai mult de atât nu pot citi : sunt om , fiinţă , femeie , mamă, copil , soţie , amantă , prietenă , suflet , umbră bântuitoare pe pământ.
Cum sunt?
Modestă , simplă , feminină , fără fiţe dar cu câteva principii , visătoare dar în acelaşi timp realistă , un caracter de apă cu picioarele bine înfipte în pământ , agitată dar maleabilă, romantică, neâncrezătoare şi mereu în gardă.
Cum arăt?
Asta este partea care spun eu contează cel mai puţin la un om.Nu mă pot cataloga pe treptele esteticului, dar cum spun unii ” nu mânc pui cu pene”.
În speranţa că v-am luminat câtuşi de puţin o să mai spun doar că „Omul este suma acţiunilor sale, a ceea ce a făcut, a ceea ce poate face. Nimic altceva.”

From → Despre mine

8 comentarii
  1. Cine sunt? O figura nascuta dintr-un vis. Cum sunt? Gol pe dinauntru. Cum arat? Dumnezeu stie. Imi pare bine de cunostinta!

    • Ooo, multumesc din suflet!! 🙂

  2. Multumesc!

  3. “Omul este suma acţiunilor sale, a ceea ce a făcut, a ceea ce poate face. Nimic altceva.” Bine spus!
    Iar titlul este o buna intrebare pentru fiecare!

  4. mulţumesc pentru cuvinte…vărsător!

  5. esti un om cu suflet bun si sensibil,care te diferentiaza major de altii. rac?

  6. „umbra bantuitoare pe pamant” – imi place cum suna

    • nu asta suntem? umbre care umbla ..bantuie toata viata cautand si cautand..

Lasă un răspuns

