Skip to content

“de ce oare?”

06/10/2010

Iminent a aparut si intrebarea „n-am sa inteleg de ce oare nu vrei sa te intorci la mine”…..azi nu am chef de diacritice,nu ma criticati… 🙂
Cred ca era si timpul …si maine nu vom dezbate nimic din ce te astepti …de fapt tacerea de azi va fi si maine….am facut prostia de a-ti reda un pasaj de aici si daca esti baiat destept ( asa cum as proceda eu) as sari pe google sa vad unde este si restul textului…sper insa sa nu o faci…sper.
Este prea …prea greu sa-ti dau si raspunsul …nici nu doresc sa o fac …as vrea sa intelegi singur unele chestii…as vrea sa iti dai seama si sa nu pui intrebari …as vrea…as fi vrut …astazi nu mai conteaza.
Intrebarea are si raspuns …si lupta inca continua si izbanda nu vine daca tu cobori din trenul pierdut pe dalele mele.

From → Despre tine

2 comentarii
  1. tin pumnii…

  2. mai inainte aveam peron, acum trenul… ai chef de calatorit?

Lasă un răspuns

