Skip to content
Tags

nimic inteligent

27/09/2010

Doar o alta zi de luni plina de suspiciunea saptamanii ce a inceput, fiecare zi avandu-si incarcatura ei proprie de stres , liniste , razboi sau…ce-o mai fi urmand!

Azi nu m-am gandit la ” nimic inteligent” decat la faptul ca am realizat cat de mult imi lipsesc momentele in care aveam in fata mea o coala de hartie si-mi chinuiam mintea sa si creeze ceva( prostii sau pure mazgaleli ” mediocre” cum au fost clasate de un „critic literar” )..dar asta e mai putin interesant …si faptul ca iar am perioada de lipsa de curaj…lipsa de cuvinte …lipsa de muza.Se pare ca trebuie sa-mi caut o muza…si una care sa nu ma mai faca sa si sufar dupa pierderea ei…cred ca ar trebui sa fie ceva static , rece , ….insa ma indoiesc eu ca mi-ar da si idei asa ceva…pana una alta am inlocuit coala de hartie cu o coala virtuala si nu stiu cat e de buna dar…pana la cea traditionala ” ma dau in stamba aici „.

From → Despre mine

2 comentarii
  1. da.. si inca ce culori…pacat sa pierzi spectacolul!!! merci!

  2. si te dai bine! nu te lasa doborata la primul obstacol. fruntea sus,ai vazut ce culori a imbracat toamna special pentru tine?

Lasă un răspuns

