Skip to content

a fost o lunga zi de luni..

06/09/2010

A trecut si ziua de azi..de ce oare zilele de luni sunt cele mai lungi si mai …”lenese”? ..Ti-am simtit lipsa de dimineata , asa e in fiecare luni ..peste week-end nu prea ai avut cum sa-mi scrii desi sunt sigura ca te-au mancat buricele degetelor sa-mi scrii macar un cuvat rautacios acolo..chiar daca nu eram prin  zona sa le citesc si eventual sa dau replica.

A trecut si ziua de azi si abia acum spre seara ai reusit sa ma prinzi on-line pe joc, fac pariu ca ti-a sarit inima de bucurie desi nu vei fi in stare niciodata sa recunosti asa ceva ..mai ales in stadiu respectiv.

Am incercat sa ascult sfatul astrologului care si astazi ( ca de fiecare data de altfel) avea mare dreptate:

„Faci prea mult caz pe seama unei dezamagiri care nu merita atata atentie. Da, poate suferi pe moment, poate te simti singur si dezamagit, dar intotdeauna exista o solutie. Nu esti tu genul pesimist care-si toarna cenusa in cap din cauza unei minore insatisfactii, deci revino-ti si recapata-ti tonusul pozitiv cu care i-ai obisnuit pe toti. Daca, in tot acest marasm, si tu, optimismul, cazi, atunci fii sigur ca va fi o zi ratata pentru toata lumea. Multi asteapta de la tine forta si incurajare!”

deci…trebuie sa-mi ascult astrologul si intuitia si sa las in urma tot ce este legat de tine chiar daca nu imi este usor dar…recunosc de asemenea ca imi face o mare placere sa te stiu alergand dupa  mine peste tot pe net doar doar poti sa spui orice ..numai sa-mi spui

A fost o lunga zi de luni si vor mai veni si altele dar incet incet imi stivuiesc sentimentele si tot ce simt pentru tine incepe sa devina cenusa .

From → Cotidian

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

