Skip to content
Tags

Primele randuri

05/09/2010

Probabil o mai aiurea zi  decat cea de astazi nu mi-am gasit de a deschide un blog.Ma intreb de ce nu am facut-o atunci cand simteam nevoia de a scrie cateva cuvinte aici unde nimeni nu ma stie,de ce astazi.. dar probabi oboseala o fi vinovata de toate astea ..acum cateva ore dansam..ma simteam excelent in preajma celor care ma inconjurau si incercam sa imi aduc aminte de cele intamplate cu cateva zile in urma si am ajuns la concluzia ca pentru prima data in mintea mea avea loc un blocaj ..Suna ciudat…mintea mea refuza sa se intoarca la acele ganduri triste, refuza sa lase distractia pe planul doi pentru a lasa gandurile sa zboare …si mi-am spus si eu ” ce naiba ?!” azi nu vreau sa ma mai gandesc..si pentru prima oara ..nu m-am mai gandit la altceva decat la clipa..la moment.

Cel mai sigur voi face din acest blog acea prietena pe care nu o am in viata de zi cu zi..cea careia sa-i pot impartasi  intamplarile mele dubioase..gandurile mele…framantarile mele…nu voi face corectari de ortografie caci nu am competenta necesara ..voi incerca sa pun aici gandul brut ..in forma originala.Slefuirea pentru mine inseamna ascunderea a catorva calitati care poate sunt totusi importante desi slefuitorul este de o   alta  parere.

From → Hello

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

